newbridge







Igår drog Lisa & jag vidare med bussen till Nybban. Där möttes vi av
Amy, Olivia & Rebecca. Feta som vi är drog vi direkt till Kvantum för
att inhandla vissa goda (& INTE fettsnåla grejer).

När vi länsat allt blev vi lite rastlösa, så vi åkte iväg & träffade lite kul
folk och så. Mysig kväll måste jag säga!

Sen sov Lisa & jag hos Ampan. Tack för en bra kväll tjejer! ♥
Nu drar jag förresten upp & tar ett bad inför skolan imorgon.
Tror det finns smör i skolmatsalen ändå, så TJARÅ!
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Anisa

Sv: Han tyckte som var asballa på sen, men jag beslöt mig att dumpa dom. Ska nog ändå in till stan någon dag nu i veckan och kolla in om de finns kvar. Hehe.



Jag hoppas verkligen att det gick bra. Desperat i att få jobba asså. PENGAR <3 Det älskar vi båda :) haha

2010-02-28 @ 21:38:40
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0