i like big butts and i can not lie


HERREGUD VAD BLEK JAG ÄR!
När precis allt skinn är borta ska jag försöka sola tillbaka lite av brännan.
Tråkigt att det ska försvinna så snabbt.

I vilket fall var det inte min bränna jag skulle snacka om, fick bara en
chock när jag såg dagens bilder..

Om en timma eller så, åker mamma & jag in till Kalmar.
Där ska jag möta upp Elinpelin som sagt. Och om ni har glömt det
så ska vi gå en shoppingrunda. Jag får se hur mycket pengar
som befinner sig på kontot. Efter en massa timmar ska vi se Valentine's day.

Efter det drar vi hem till henne & chillar lite.
Sen på morgonen kommer mormor & hämtar mig vid HALV NIO!
Men inget gnäll nu Ronja, du kan liksom inte ta dig därifrån på något annat sätt.

Jag kanske kör en liten uppdatering hos Elin ikväll, får se om jag orkar.
/Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt rumpa :)

2010-02-25 @ 12:35:03
Postat av: lisa

haha du var ju inte alls blek din fjant ! men jag därimot.. sola på lördag?

2010-02-25 @ 17:07:21
URL: http://lisaelmersson.blogg.se/
Postat av: elin svensson

riktigt snygg outfit :)

2010-02-26 @ 11:55:43
URL: http://friavagarut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0