god jul

Hej på er. Just nu sitter jag här med mammas nya laptop i knät och är avundssjuk medan min egna gamle stationära är sönder. Annars har denna julafton varit skitmysig. Alla kusinerna kom, vi åt julmiddag, sen kom tomten. I detta fall var tomten jag. Antagligen ganska dålig, med tanke på att min fyraåriga kusin efteråt pekade med ett bestämt finger och rynka i pannan "det var DU som var tomten!!"

Tomten kom med fina paket i år och det gillas ju. Något som är lite tråkigt är att jag inte kan lägga in några bilder, men det kommer nog en annan gång.

Förresten hade Molle fest i tisdags för dans- och teatergruppen, vilket var väldigt kul! Festen var jättelyckad och det var roligt att lära känna varandra lite bättre. Kommer kanske bilder/videos från detta om ett tag också.

Hoppas ni haft en bra jul, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0