WIHO, RAGGA VAR ASKUL!


HELL YEAH! Igår gick jag på min första Raggaträning. OM det var kul! Nog den roligaste
stilen jag testat. Grymt jobbigt. Känner träningsvärken lite svagt, fast vet att den
blir värre under dagen. Men vad fan, då vet man att man lever!

Dessutom hade vi världens bästa danstränare, hon var asgo! Ärligt talat, för tillfället
skiter jag i att träningarna är på fredagskvällarna. Blir liksom en rolig kväll ändå, hehe.

Innan träningen höll mina pärlor mig sällskap med fika på Siesta. ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

vem hade du som danslärare? :)

kunde inte fortsätta med någon dans iår, suger.

2010-08-28 @ 11:33:13
URL: http://sannamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0