"inget annat än emmaboda"


















































Vet inte vad jag ska säga om de här dagarna.. Sjukt rolig festival med några härliga
brudar! FAN vad kul vi hade, GAH!

Ett helt hus nära festivalen alldeles för oss själva, alkohol i mängder, tändvätskemarinerad
flintastek av ohändiga killar, sms-roulette, dusch varje dag (hehe), krossad vid varje
konsert, kollande med hundögonen på närmsta snygga kille varje konsert för hjälp att stå upp,
MASSA härligt folk, inrusning i huset med en johanna som skriker ut nyblivna hemlisar vid sex på
morgonen, vattenpipa & sist men inte minst, en JÄVLA MASSA MINNEN! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att se lite uppdatering! Men vafan tänkte du på när du la upp den där dusch bilden?

2010-08-17 @ 12:43:53
Postat av: Ronja

ärligt talat,har du ingen humor? jag la upp den för att den är rolig. det är ju inte precis som att man ser någonting man inte borde se!

2010-08-17 @ 19:49:25
Postat av: Anonym

Haha, man ser massvis man inte vill se. Man ska inte lägga upp för visande bilder, du vet väl att vem som helst kan kopiera den?

2010-08-18 @ 18:31:52
Postat av: Ronja

jaså? jag kan då inte se någonting. det gör ingenting eftersom jag bara tycker den är rolig!

2010-08-18 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0