långt, tråkigt inlägg om det ena och det andra


Jag vet, sjukt random bilder hela tiden, men har inga nya eftersom jag jobbar hela tiden.
Det blir en till mig på mig & Johanna, denna gången från Rix fm-helgen då vi bodde
några tjejer i hennes stuga. Kan lägga upp alla bilder i något inlägg sen.

Har ingenting intressant att säga. Jobbar ihjäl mig i vanlig ordning. Nu får jag jobba från
9-5 varje dag, eftersom jag kommer få vara ledig på fredag. Sjukt jobbigt, men det får gå.
Bara tre dagar kvar nu!

HÅH, det är nästan så jag skulle vilja ha en liten bebis nu. Barnen är ju så sjukt söta
och mysiga. Plus att lille Neo luktar sådär bebisgott. Kommer sakna de små liven när
jag slutar ändå.

Förövrigt har jag nästan brutit ihop idag eftersom jag missar allt kul. Sitter bara hemma
och degar om kvällarna. Just denna kväll satt jag med min familj & spelade bondespelet
och åt negerbollar, haha. OKEJDÅ, spelet var faktiskt kul.

Nu har jag nog inget mer att säga. Vet att bloggen suger, men har inget intressant material
direkt. Pallar inte ta outfitbilder eftersom jag ser skitskabbig ut varje dag hehe.

PUSSSSSSSSS♥

Kommentarer
Postat av: aqve

yee, good job!

2010-08-16 @ 21:10:10
URL: http://aqve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0