längtar till roligheter när man har tråkigt


Idag har jag fan inte gjort mycket. Förutom att olja den
ena altanen, äta upp en halv kladdkakesmet, sitta ute
& sola med Lisa, blåsa upp två luftmadrasser för hand
och kolla en obligatorisk dansfilm. (Ni som läser min blogg
borde veta att jag är besatt av dansfilmer vid det här
laget
.)

Så när man inte gör sådär värst mycket är det bara att
tänka på andra roligheter. Imorgon är det fest igen,
så här har jag suttit & taggat till en massa bra musik på
högsta volym! Förresten börjar mina föräldrar oroa sig
för att jag ska bli alkoholist.. haha de är så söta!

Hur som helst blir det förfest hemma hos mig, sen drar
folket bort till bygget för att festa hela natten.
När det är klart sover Johanna & Felicia här, mysigt,
så slipper man sova själv liksom!
/Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0