nu är veckan kommen

Även om jag anat det ett tag nu, så var det helt oväntat att mensen skulle dyka upp idag.
Därav är födelsedagsbarnet värd både ett grattis & ett tack! (Becca, tacket med tanke på
att jag fick en tampong) Bjöd henne på en kolakaka i kaffan idag, heheh. Hoppas hon
uppskattade den fina presenten.

Hatar denna veckan så jävla mycket! Man känner sig ful, äcklig, arg & hungrig.
Kan inte mens utrotas? SNÄLLA


Eftersom det är din födelsedag får du äran att vara med på min kända
blogg, heheh. Grattis sötfis


Kommentarer
Postat av: Rebeccaaa

men guuuud vilken ful bild då!! fast fin på dig viking (a) haha

2009-09-29 @ 15:52:20
Postat av: ronja

hehe jag tycker den är snyggast på dig beccis:D

2009-09-30 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0