my homie jessica franzen


Efter som Jessica kom med det vettigaste svaret (det enda svaret so far)
blir det att skriva ett litet inlägg om henne. Det var vad hon önskade.

Jag har kännt henne i hela mitt långa liv. Det kan bero på att vi är
kusiner, men ändå. Hon är som en syster för mig och vi delar
samma dåliga humor. I LIKE IT.

Vi är otroligt töntiga. När vi var mindre brukade vi reta upp Alex tills
han blev riktigt förbannad. En gång när vi badade kastade vi lera
på honom
enda tills han slog till mig flera gånger och började gråta.
En annan töntig grej var när jag, Jessica och Bea lekte att vi hade
disco med Harry Potter & co. Bea råkade släppa en liten fjärt
& vi retade henne såklart tills hon blev sur och stack med
sina "Harry Potter-vänner". När hon tillslut kom tillbaka fes hon
igen och då upprepades samma sak. Verkar vi normala? NEJ.

Well, det här kanske inte är så kul för er andra att veta, men det var
liksom det bästa ämnet som fanns i mitt huvud just nu.
I LOVE JESSICA





Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ni är så underbart gulliga!!

2009-10-01 @ 09:06:52
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag älskar dig också baby <3

2009-10-01 @ 22:35:19
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0