fikat, twice!


Världens godaste oboy på Corner!


Aqve & Amy,        Jennie & Adam ville tyvärr inte vara med på bild.


Jag & Julia


Haha ska jag vara ärlig kunde jag inte bestämma mig vilken bild
som var minst misslyckad på mig, så jag drog till med båda!


Jodå, vi har ett café i lille Emmaboda med! Fenix, som är jättemysigt!


Lillebrushan fikar lite.

Efter en lång skoldag satte vi oss på Corner & fikade lite innan tåget
gick hem. Mycket trevligt & mycket gott. Sånt gillas!

Blev en tågresa med några av mina Emmabodahomies, det är inte helt
fel det heller kan tyckas! hehe.

Väl framme i Emmaboda gick jag raka vägen till Fenix för ännu en fika
med mamma & Axel.

Nice day, i like fika. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0