dans imorgon + dålig uppdatering, sorry guys


Nu när lillebrorsan däckat tänker jag mest på dansen imorgon, längtar
satan
! Fast visst, är lite nervös också, men det ska nog gå bra.
Har ju som tur är Molle som kan ta hand om mig ifall jag skulle
svimma av helt. Alla borde ha en som Molle! Aight?

Hm, är rädd att jag inte kommer uppdatera imorgon, men ska försöka!
Har ju datorkunskap, men skolinlägg blir så tråkiga & sen sover jag
hos min gammelmormor som inte ens äger en dator.
Nåja, vi får se helt enkelt!
Men hörrni? Wish me luck & ha överseende med uppdateringen!
puss & tack på förhand!



 

Juste, jag kanske skulle berätta att en kille vid namn Erik Hoang började i våran klass idag! Inte helt fel med nya människor i klassen, sånt gillas! Det gillas säkerligen av några kära killkompisar också, vilkas hetaste samtalsämne är just Erik Hoang.
Men nu jävlar ska jag sova, godnatt fuckers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0