jaha, nu var mobilen snodd också..

Jävla fitthelvete! Nu är mobilen snodd. Dessutom är det antagligen
någon i min egna klass som snott den. ISN'T THAT GREAT?
Om du läser det här, så snälla lämna bara in den eller någonting.
Come on, vi ska liksom gå i samma klass i tre år?

Hatar att sånt här alltid ska hända mig. Förra veckan blev min
jacka snodd till exempel. Jag måste nog lära mig att hålla
ordning på mina saker antar jag. Är inte van vid en sån här
stor skola i guess.

Juste, kan ju inte använda min gamla nu heller eftersom
sim-kortet är borta också..


Kommentarer
Postat av: Missie- The One

Heej :D Nu har du chansen att delta i "veckans blogg" på min blogg! Anmäl dig och ta chansen att få många nya besökare! :D



=)

2009-10-01 @ 17:51:12
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2009-10-01 @ 18:22:02
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0