i malmö liksom

Just nu är jag på hotellet och jag har visst haft tillgång till dator.
Bara det att jag inte hunnit/orkat.

Ikväll har vi varit på Magnus Uggla revy.
Sjukt mycket bättre än förväntat!
Både skitroliga skämt och massa bra uppträdanden.

Och vet ni? Vem satt vid baren på vårt hotell
för en stund sen om inte självaste Magnus Uggla?
Självklart gick jag fram och frågade om en bild.
En utav anledningarna var att han hade en snygg
kollega som jag spanat in under revyn.
Därför nudvek jag att svara på hur gammal jag var..
men det är en annan historia.

Förövrigt har helgen varit mycket bra. Också ännu
bättre än förväntat.
Igår var ingen på något speciellt bra shoppinghumör,
så blev inte så mycket inhandlat.
På kvällen gick vi ut och åt trerätters, väldigt gott, men mättande!
Där fanns också en söt kille som gjorde min goda glass.
Även en gullig kypare, men det var en liten farbror, så inget snack om saken.

Hotellfrukost vräkte vi som vanligt i oss idag på morgonen.
Jessicatjatade om att det satt en "känd" komiker bredvid oss, CF liksom.
Det visade sig att han var med på Magnus Ugglas revy och att han nog
var roligast utav dem alla. Nu hoppas jag på att han äter frukost
med oss i morgon igen så jag kan berömma hans rolighet.

Idag var däremot shoppinghumöret på en högre nivå, det blev endel småskit
inköpt. Ska visa när jag kommer hem i morgon.
Annars har det inte hänt så jättemycket, kanske kommer på något mer
värt att skriva när jag uppdaterar i morgon. Vi får väl se.

Ganska lång skittext, men ni är nog ganska så intresserade. Har ju trots allt inte uppdaterat
speciellt mycket..
Nu är det så att jag är vid "stådatorn", för bajsbea sitter vid den andra,
så nu orkar jag nog inte vara här speciellt mycket längre.

För att summera är Malmö en trevlig stad med många läckerbitar.
Godnatt på er! ♥




Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du har det bra i Malmö gumman.

Sv: kattöronen har jag köpt i leksaksbutiken på Baronen :)

2009-11-01 @ 12:59:12
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0