höstensamheten slår till för en sekund

Nu är jaktens säsong kommen. Inte bara älgjaktens,
utan också jakten på den perfekta partnern.
Under sommaren gillar vi alla att vara fria att göra
vad vi vill. Det finns ju liksom bara överkroppar
överallt. Jag behöver nog inte utveckla mig mer.
You got the point.

Nu när det börjar bli kallt och mörkt i vår
omgivning letar vi alla efter någon slags
partner. Det bara är så. Man känner sig
så mycket ensammare och deppigare
den här årstiden. Hur härligt skulle det inte
vara att ha någon att tycka om lite
?

Min drömpartner är en mogen man.
Ja, observera man. Jag vill alltså inte
ha någon liten fjortiskille.
Ett plus skulle definitivt vara att
kunna spela gitarr och sjunga.
En vältränad kropp som håller om en
om nätterna skulle inte heller sitta
helt fel om jag får säga min mening.
Nu vet ni det, skicka alla såna till mig tack.



Den här mannen kan gärna bjuda
ut mig på en date om han lovar
att inte ha på sig den gräsliga
skjortan.
  ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-02 @ 22:14:53
Postat av: Carolina

Och jag håller med dig, Ronja! :)

2009-10-05 @ 17:33:31
URL: http://cchytraeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0