en bra dag

Vad fan är felet?!
Nu är det andra gånget mitt jävla långe inlägg försvinner. HELVETE

Festen igår var lite sisådär, men funkade.

Mötte Therése vid modehuset i dag och checkade in det nya placet, GILLA säger jag bara.
Köpte inget, men hittade mycket fint som kan tänkas köpas i Malmö om en vecka.

Efter det blev det en fet hamburgare på Kalmargrillen och sen vidare till innebandyn.
Efter lite hjälp och 1000 år av letande hittade vi hallen de spelade i.
Tack för en trevlig dag gumman ♥

Nu sitter jag hos farmor & farfar & vi har vräkt i oss fruksallad och kaffe, mums.
Tänkte sova här i natt & i morgon ska farmor och jag ta en tripp till modehuset
igen och träffa Jessica där.

Tack och lov, inlägget raderades inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0