till er som faktiskt fortfarande läser min blogg

Eftersom jag inte bloggat på en hel vecka och inte känt saknaden av det heller
tror jag att jag bestämt mig för att sluta blogga. Det kanske kommer komma
något inlägg då och då, eller kanske jag kommer börja igen? Vem vet.
För tillfället är jag i alla fall väldigt trött på bloggen.
Dock kommer jag inte ta bort den. Det finns faktiskt en massa minnen på den
här bloggen som jag inte vill radera, utan kunna titta tillbaka på.

Jag ville bara förklara hur läget var, så att ni slipper skriva hatkommentarer om
att jag "borde uppdatera, för att min blogg suger", att "den var mycket bättre än
innan, att jag borde ta bort den" osv.
Nu skriver jag alltså om jag vill, det känns skönt, istället för att det ska vara ett måste.


/Ronja

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte blogga! :'/

:'(

jag dör nu.

2009-12-01 @ 19:21:06
Postat av: Anisa

NEJ :(

2009-12-08 @ 22:06:26
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Anonym

comeback

2009-12-14 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0