sista polenbilderna

nu kommer resten av bilderna. Det blir alla från hemresan nu, och sen är jag äntligen klar!


Hanna & Hansson spanar på något!


Cheeseburgare is the shit!


Mattias & Mattias


Lisa, Toffen & Milla


Micke


Qvist, Hansson & Steen


Jäkligt snygg bild på mig & Abbe, haha.


Mina tjejer det!


tuffa pojkar


Solglasögon & kjol - gina tricot tublinne - new yorker skor - deichmann
tights - h&m jacka - halens


I väntan på att de polska affärerna skulle öppna chillade vi lite i en rondell.


Vi fick lite blickar, men det gjorde inget. Vi var ju inte i Kalmar direkt.


Fecce, Anton, Johanna & Linus steker lite.


Mattias med kameran i högsta hugg som vanligt.


Felicia, Anton, Johanna & Dennis


Killarna började kasta cheeseburgare på varandra, vilket slutade i lite "slagsmål"


Lisa & Julia passade däremot på att pussas.


Milla & jag


I Polen kunde man dansa på gatan utan att skämmas!


Stek på båten


Jag, Lisa & Felicia


På färjan var det v'rldens godaste mat också, muuuuums


Resan får avslutas med en supersnygg bild på Linus!

Tur man inte är i Polen så jäkla ofta, för det var riktigt jobbigt att lägga upp såhär mycket bilder!
Men i alla fall, tack för den här resan! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0