fredagskväll

I natt har Lisa sovit hos mig.
Igårkväll cyklade jag ner till skolan i Långasjö och spelade lite basket med killarna.
Det var ruuuligt minsann, men jobbigt!
Lite senare kom även Lisa då va.
När vi var trötta på att spela rodde vi ut med båten och så,
och sen åkte vi hem till Toffen, för det blev skitkallt ute!
En skitrolig kväll faktiskt!













Sao, lite bilder i alla fall, orkar inte lägga in alla!
Den lilla godispåsen fick vi för att Lisas lillebror hade kalas i gympasalen, hehe.

pusspå den här fredagskvällen!

Kommentarer
Postat av: ANISA

Intressant kasse. Den skulle nog jag vilja hoppa in i (:



Hur står det till Ronja gullet. Allt bra med dig?:D:D

2009-05-13 @ 20:01:29
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Anisa

SV: Åh vad mysigt. Hoppas du hade det bra i Polen! (: Jag mår kanon ska snart bege mig till praktiken. hehehhehehehe :D:D puss gullet.

2009-05-15 @ 07:25:43
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0