Springbreak osv

I fredags slutade jag vid 12 och åkte tåget in till Kalmar. Lite senare kom Lisa & Sara.
Det blev lite grejer köpta. Jeansleggings, två linnen, tygskor, väska smycken osv. Är mycker nöjd.
Sen åkte vi hem med Saras mamma eftersom det hade brunnit i Örsjö eller nåt.
Lisa & jag åkte till Långasjö och kollade på Långasjö/Lindås match med Johanna, Dennis & Ville.
När den var slut åkte vi till sjön och badade. Eller jag & Dennis badade inte..
Efter ett tag åkte vi hem till Johanna och kollade på Säg att du älskar mig. Den är så hemsk.
När klockan började närma sig två somnade jag och Lisa hemma hos mig efter lite mackor, hehe.

Vid åtta på morgonen gick jag upp för att städa mitt rum & duscha osv.
Efter lite stress åkte jag tåget från Emmaboda vid 12.31.
Rätt snygga killar på tåget dåva, mums!
Sen buss till Fanny sen åkte vi in till Kalmar och förfestade lite.
Tillslut började vi röra oss mot Springbreak.
Det var funfun där, men jag kan ju säga att jag nästan kunde varit utan bandet.
Förutom Lazee, jag var galen när vi lyssnade på honom haha. Särskilt när han kom ner
från scenen. Köttade alla bara för att få röra honom. Och det fick jag, fick hålla hans hand, åhhhh.
Var så glad sen, haha.
Träffade massa folk, så kvällen var helt klart lyckad!
Har knappt några bilder, men några tog jag i alla fall. Suger att jag inte tog fler..

Här kommer de i alla fall :


Vi drog en pose innan vi stack till bussen.


Fänny & I on the bus.


Pussar på förfesten.


Borg, Fanny & jag.


& numera är jag kär i den här killen, hehe.


Some boy & Tess


Härliga tjejer!
Förresten, träffade två andra tjejer som ska gå HP, känns asbra! Amy & Olivia, var det, hehe.


Äckelbild, men jag tycker om Tess, och det här var sista bilden.
Som ni ser var det inte särskilt många..

Tack för den här helgen i alla fall!
Idag harjag bara haft tråkigt. Kalas och sånt liksom.
Hare bra!

Kommentarer
Postat av: Anisa

Tråkigt att jag inte hann se dig efter igen. Du var i allafall sjukt vacker din snyggpudding! :D:D

2009-05-31 @ 20:16:16
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0