sommar snart! åh



TJENIXEN!
Nu sitter jag har med ansiktsmask, fett snyggt! haha
Och jag har faktiskt nästan läst igenom kapitlet med Buddhism.
Mer orkar jag inte! Iofs har jag mitt muntliga i tyska i morgon,
som jag skjutit upp i evigheter. Men vadfan.

Just nu längtar jag bara till allt roligt som kommer hända framöver!
Om mindre än en vecka åker alla nior till Polen, så jäkla kul!
I skolan idag snackade vi tjejer asmycket om Springbreak som är ett måste!
Vi planerar att dra med killarna också av en viss anledning.. hehe
Och så är det skolavslutning, bal, avslutningsfest. Det där hoppas jag blir bra nu ändå.
Sen i sommar är det ju Rix fm, Vattenfestivalen, Rassle osv.
Jag hoppas även på att det blir Gothia med Fanny. Det skulle vara helt underbart,
så nu hoppas jag att det blir så också!
Fyfan vad den här sommaren kommer bli bäst om allt det här händer. Åhh!

Hehe, nu ska jag sova, godnatt sexbomber

Kommentarer
Postat av: madde ;)

haha, jag tyckte först du såg så blek ut i ansiktet ;:)

2009-05-07 @ 21:14:49
Postat av: svar till madde

haha, smart där ;)

2009-05-07 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0