passar axel

Tjenna! Nu är jag med Axel (min lillebror) Han tyckte att jag skulle skriva kyssar & wollibolli (som kenny starfighter). Då trodde han att ni skulle bli jätteförvånade och det skulle ju vara jätteroligt. Femårings humor är inte alltid på topp, men jaja. Så är det.
Vi kollar i alla fall på Stomp the yard & han tycker de är jättecoola, fast han blir lite trött på det ibland, så nu målar vi lite.
Vi målar Idas kalas & min kära broder är väldigt inne på att de ska kyssas. "Ronja, kan du hjälpa mig med en sak? Kan du måla två som står och kysser varandra där ute i skogen?"

Efter skolan åkte jag och klippte och färgade mitt hår, tror det blev rätt bra, men har inte orkat ta någon bild.
Imorgon ska jag till Kalmar med Lisa och shoppa, det ska bli fun.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0