nu kommer festbilder osv.


Jessica målade ballonger. Den vita är jag.


Vi lyxade till vinet lite, haha.


Jag & min älskling!


Emelie & Dominika tar rökpaus




Jessica & Madde


Jessica är på g!


Chrille?, Madde, Rehn & Tisse


snygggg




systrarna karlsson


Väldigt snygg bild, men i alla fall, jag & Emelie dansar lite.


Niclas, Simon & Marcus


Marcus, Jesper & Niclas


Hmm, kommer inte ihåg namnen, men Jessica är det iaf ;)


Jesper var duktig på att bugga och sånt, hehe.


meee


Marcus fick låna princesskronan.


Jag är cool.


Dominika fick också låna!


Partyparty!


Marcus, jag & Jesper


Emelie & Dominika dansar.


En bild på Dominika får avsluta en mycket rolig fest, tack för den!



Kommentarer
Postat av: Sofijah

sv: funderar starkt på den faktiskt :D hoppas allt e bra med dig.

2009-05-25 @ 10:59:46
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

åh blev lite party sugen allt när





www.misstessan82.blogg.se

2009-05-25 @ 11:12:45
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0