me like the weather osv

Tjenna!
Idag gick jag inte till skolan & sov till tio ist, mycket skönt.
Och något som var ännu skönare idag var vädret! me like.
Har solat ganska länge idag, så jag har fått lite färg i alla fall.


Haha, fick nyss för mig att äta det här. Det ser riktigt äckligt ut, men det var gott, jag lovar!
Det är banan, frusna hallon & blåbär & så vaniljkräm. mums! Kanske inte sådär
jätteonyttigt heller.

Nu ska jag tydligen åka och bada med Lisa, och så skulle vi fråga Ville med..
De är cpstörda.. JAG VILL INTE! Svinkallt ju.
Dessutom har jag nyss badat & känner inte för att bada i den där äckliga liksjön heller.
Jaja, vi får väl se om jag lever sen..

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0