massa bilkörning

Haha för det första så är jag lite borta. Vi åkte tydligen för att fira mina föräldrar, inte Brittmarie!
Det där om badkläder var bara för att förvirra oss, vi åkte till ett flygfält mellan Tingsryd och Växjö.
Där skulle vi köra bil. MEN alla bilar var helt sär. Först skulle vi köra en bil mellan koner. Problemet var att bilen svängde åt fel håll, haha. rätt svårt faktiskt.
Efter det var man två& två. Bilen var helt tonad, så man såg inte ut. Den ena körde och den andra satt i baksätet och kollade igenom ett peroskop? eller vad det nu hette haha. Skitsvårt..
På nästa station hade de satt ihop två bilframändar. Den ena backade genom banan medans den andra körde rakt fram, och på tillbakavägen bytta man. Lätt roligaste stationen!
När vi var klara med det blev det gokart. Jag sög hårt, haha. På första rundan körde jag ner typ 3 koner, vilket gav mig 15 sekunders extratid.. En kon hade tydligen fastnat under gokarten också, så den gick sönder lite... he he.
Andra rundan gick lite bättre, men inte så jättebra där heller, haha. Typ 10 sekunder efter bästa tiden i vår grupp ungefär, haha. Aja, man kan inte vara bra på allt!
Sist kom den pinsammaste stationen.
En person satt i framsätet och gasade medans den andra satt i baksätet med förbundna ögon och skulle styra.
Jag min jävla aphjärna hade visst ställt in trean.. Så jag fick motorstopp hela jävla tiden.. OM jag skämdes eller. Råkade dessutom sätta på vindrutetorkarna mitt i alltihop. Tillslut kom den lite söta killen och sa att jag nog hade trean i.. hahahaha, fyfan alltså, nästan pinsammaste stunden i mitt liv om man säger så.

Men annars var det en jätterolig dag! På slutet fick dessutom födelsedagsbarnen åka med på folkrace, vilket såg jävligt roligt ut!

Jag kan stolt säga att jag kom på sjunde plats utav tio, höhö. Eftersom jag bara kört i två månader och de andra i evigheter, så är jag nöjd! Och mammsen kom sist, hahaha. Sista gången hon klagade på min bilkörning nu hoppas jag! Hon tyckte det var lite pinsamt att jag var bättre än henne, höhö (y)


Den felstyrda bilen.


"tonaderutorbilen"


Den här var verkligen ruuulig


1. Niklas 2. Torsten 3. Mathias


Allihopa!

Tack för denhär dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0