Lisan är bäst

Nu när jag kom hem från Emmaboda helskinnad tog jag upp telefonen och ringde en pling till Lisa.
Vi hördes senast i torsdags, så jag tyckte det var dags att prata av sig lite minsann.
Däremot hann vi inte prata sådär skitlänge, eftersom hennes kusiner osv var där,
men en stund hann vi med!
Lisa är bäst btw!


(en rätt typisk bild på oss)

Här har ni Lisa som är min bästa vän. Hon ställer upp i alla lägen
och är nästan aldrig elak. Vi har kännt varandra sen trean & började
umgås mycket i femman. Jag är så glad att jag lärde känna henne så väl
som jag gör, för hon är bäst!

pusspåerv

Kommentarer
Postat av: lisa

nauw du är min bästa vän gumman! <3

2009-05-17 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0