kärleksspalter i tidningar

Alltså just nu sitter jag och läser min fridatidning. Jag blir lite irriterad på alla svaren de skriver.
Där är det jämt typ "Killar tänker bara på insidan, det spelar ingen roll hur du ser ut. Alla gillar olika."
Men så är det ju inte. Eller hur? Det kan ju knappast vara någon mening för personerna som undrar
att ens fråga när de inte får ett ärligt svar. Visst, de kanske inte vill säga att något speciellt är fult,
men man kan väl lägga fram det lite snyggt. Som typ "Självklart är det olika, men de flesta killar jag
vet gillar det såhär." 
Kanske en lite konstig sak att irritera sig på, men det gör jag i alla fall, haha.
Jag kanske ska bli nästa fråga ronja om sex och kärlek?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då kan du ta upp det där med att man blir tjock av analsex :p

2009-05-28 @ 08:49:52
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0