ibland älskar jag mitt löshår



Hehe, nu har jag lockat mitt löshår, mest för att se hur det blev.
Jag tycker resultatet blev helt okej, men vet inte direkt vilken frisyr jag ska ha på balen.
Någon som har förslag?
Just det, har glömt att berätta att jag har beställt klipp- & färgtid om två veckor!
Så jäkla skönt att få bort den hemska utväxten, allt slitet hår & helt enkelt få det fräshare!
Jag ska ta med mitt löshår, så ska hon försöka få samma färg, men det blir kanske lite svårt,
eftersom jag har mörkare partier i håret än löshåret. Men hoppas det blir fint!

Jag ska dit två dagar innan Springbreak så att det är fint då också, jag längtar röven av mig!
Är ganska trött på att se ut som en lodis i huvudet, men jag får stå ut.


Har filat ner och målat naglarna också. Tycker färgen är så söt!
Den är från MAVALA & färgen heter freshy.
Det finns i alla fall att köpa på Kicks & kostar inte särskilt mycket.
Däremot är flaskan ganska liten, men jag gillar det!

pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ändrar man sin header? :)

2009-05-17 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0