hemma från polen!

Det var ett tag sen nu, men det är för att jag har varit i Polen.
Bussen var i Emmaboda vid 23.00, så jag kom med andra ord precis hem och är verkligen skittrött!
Resan har faktiskt varit rättså tråkig, men den har ju haft sina stunder.
Vi fick gå på en massa guidade turer som var skittråkiga och hade knappt någon ledig tid alls.
Det var faktiskt en besvikelse.
Men visst, ibland har det ju självklart varit roligt!

Innan vi åkte hem idag köpte jag minsann skor till balen, jättegulliga, men alldeles för små (a)
Får nog töja ut dem lite, haha. Men jag blev så kär..
Nu har minsann jag & Lisa skaffat baldejter dessutom!

Ser att mina läsare hade sjunkt för varje dag nu när jag varit borta. Även om ni inte var många så är det tråkigt att det är ännu färre nu! jaja, ni får börja läsa igen.

Jag är som sagt skittrött, så jag orkar inte lägga in några bilder alls nu, men jag lovar att göra det i morgon och berätta lite mer om resan.

Hoppas ni haft en bra vecka här hemma iaf!
pusssss, love yaaaaaa alll


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser fortfarande din blogg:) älskar dig <3

2009-05-16 @ 09:27:47
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0