faildag

Idag har jag varit onyttig igen, hehe! Det blev pizza och chokladmuffins, haha.
Men jag får väl ha samma filosofi som Rune & Borg: Det är gött att vara lite tjock!

Haha, så sköna killar! Nästan så man saknar dem lite.


Chokladmuffins är gott, hehe.

Dagens sämsta:
1. Dagen började med att jag försov mig.
2. Därför blev hela min outfit fail om man säger så.
3. Jag har varit sjukt onyttig.
4. Jag har insett att jag inte kommer ha så mycket pengar i sommar som jag vill!

Dagens bästa:
1. När jag kände mig som fulast kom gullville med kommentaren att jag hade fina naglar idag, hehe.
2. Jag klarade mig igenom dagen utan allergibesvär trots att jag inte hann ta medicinen.
3. Även att jag inte kommer ha så mycket pengar så längtar jag sjukt mycket till sommaren!
4. Många lektioner är fett chill såhär på slutet.

Sådärja, lite kom jag på i alla fall!

Har ni haft en bra dag?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0