en lisadag

Just nu hör jag hur min bror dampar loss i köket för att han vill ha mer socker i gröten än han får..
Ni fattar nog inte riktigt hur jobbig han är, det vill inte säga lite liksom.

Jaja, idag hade vi typ två lektioner, så jäkla skönt.
Jag fick för mig att gå hem & det är en mil. Vid Brunamåla, hos Lisa gav jag upp.
Skulle ta en drickapaus eftersom det var så varmt, men stannade där och solade i alla fall.
Sen så åkte vi med hennes mamma Tina till Tingsryd.
Jag hittade inget, men Lisa hittade minsann lite grejer.
Sen fikade vi där också, tradition liksom! Mycket gott var det och snälla Tina bjöd på fikat.

Nu har jag varit hemma ett tag och jag och mammsen har faktiskt haft väldigt trevligt och pratat i flera timmar.
Henne tycker jag om!
Den här dagen har alltså varit bra. Dessutom är faktiskt inte 5 km heller så dåligt att gå.
Imorgon kanske det blir att cykla till skolan, får se om jag hinner och orkar.

pusssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0