chilll hos fäääny igår

Kvällen igår var rolig! Så jävla sköna människor alltså, och det är ju alltid kul.
Vi gjorde egentligen inte så mycket, men det var trevligt att bara sitta och snacka osv.
Fanny och jag slocknade lite över fyra någongång,  och det var inte roligt när mamma ringde vid åtta..
Men lite senare ringde hon och sa att den som skulle jobba var sjuk, så hon kom lite senare.
Då blev jag glad och somnade om, haha.

Nu är jag hemma och måste städa mitt rum, packa och åka till affären. Jobbig dag..
Men i morgon åker vi till Polen, ska bli så jäkla kul! Däremot kommer jag vara lagom trött i morgon.
Dessutom ska vi åka i ett helt dygn typ. Aja, det får gå! De bästa är ju med så vadfan!

Nu kommer lite bilder sen igår också!


Min sötrumpa!


Haha, Rune kände sig som hemma!


Sötisar!


Borg & Fanny


haha rätt snygg, jag vet. Men det var den enda bilden jag var med på.


I wanna make love right na na na..

Jaja, tack för den här kvällen (&helgen), den har varit awesome!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy Ronjisen du är för liten för å röka :p

2009-05-11 @ 09:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0