bra dag

Dagen började med matte-C. Haha herregud, det gick sämst, så nog pratat om det! Gick rätt tidigt, så chillade i typ 3,5 timmar. fyfasen vad skönt!

Efter tyskan kom Christian och hämtade mig, för jag skulle köra honom till Kalmar. Det blev att kolla i några affärer, mest tråkiga. Men han hade vänligheten att köpa en bikini till mig, thanks!
Och så hann vi även med en runda på Donken innan jag körde hem igen.
Haha herregud vad jag ätit idag. Till frukost yoggi med havrefras & banan, efter nationella blev det två frallor och en pucko. Till lunch åt vi potatismos & korv. Efter lunch blev vi väldigt glassugna, så det blev en daimstrut, haha!
Och sen så avslutades det ju med en McChicken & jordgubbsmilkshake efter skolan.
Jag borde nog kolla över mina matvanor, herregud!

Kvällen borde iallafall bestå av plugg, får se hur det blir med det.


Det blev en rosa/vit-randig bikini från Team Sportia, and i like it!


Men jag tycker mindra om prov...


...och mitt sjukt stökiga rum. Erkänn att ni tycker det är sjukt jävla stökigt?
Är det bara jag som är sånhär?


Just det, jag & Lisa verkligen nöter den halvgamla låten My life be like med Grits, för den är sjukt bra!
http://www.youtube.com/watch?v=t-yCg-0-baE

Kommentarer
Postat av: madde ;)

hej någon har möblerat om :)

2009-05-05 @ 20:17:50
Postat av: svar till madde

haha, det var ett tag sen ;)

2009-05-05 @ 21:49:24
Postat av: Linnea

haha, mitt rum ser precis likadant ut! ;)

2009-05-05 @ 22:25:24
URL: http://liinneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: svar till linnea

haha bra att jag inte är ensam (a)

2009-05-06 @ 17:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0