typ bajsdag

Min dag började underbart. När jag hade borstat mina tänder var det 7 min tills min buss skulle gå! Fick slänga på mig kläderna, springa till cyklen, inse att jag inte hade ngn ficka att lägga mobilen i. Det fick bli fickan på min kofta..
Cyklade iaf som en idiot, och min mobil ramlade ur fickan, fångade den i headsetet, men då ramlar den jävlen av! Försökte bromsa, men insåg att mina bromsar inte fungerade? mysko. Efter ett tag fick jag hoppa av i farten & sen springa ca 100 meter & tillbaka för att hämta mobiljävlen. Sen cykla som en idiot resten av vägen. Bussen kom direkt efter jag kom till busshållsplatsen, tur eller vad?

Direkt efter det var det uppsats på engelska som gällde. Min sög tror jag. Aja. Resten av dagen var chill.
Sista lektionen var det cabare som gällde, vi kom på en del!

Nu ska jag ta en dusch, pussss.

I'm dissappointed at myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0