söndagkvällll

Just nu håller jag på att måla mina naglar, det blir fransk manikyr, me like! Förövrigt längtar jag tills i morgon. Får även sova lite längre, muuuuums. Dagen kommer nog vara ganska lugn, eftersom det är måndag, men det blir nog kul. Har ganska höga förväntningar, he-he.

Får se om det blir någon dansträning after work eller inte, Molllebolle har inte hört av sig än. Aja, jag tar i alla fall tåget hem senare, men de flesta dagarna kommer jag nog sova hos Josefine. Det ska bli trevligt.

Hela veckan ska jag gå och spana in nya kläder & bikinis! Det ryktas om att de skulle ta fram bikinisen i veckan, mumsmumsmums! Då längtar man till sommaren ännu mer.

Hareeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0