prao på h&m

Jag vet, jag suger på att uppdatera. Men iaf, min vecka har bestått utav massa jobb, på h&m, mums!
Det har varit riktigt roligt kan jag säga! Alla på hm är så snälla & trevliga. Det var även två andra som praktiserade, Johanna & Anisa. Kul minsann! Kommer sakna alla jättemycket, och var nästan lite ledsen att jag slutade idag(a) Jag är tönt, jag vet. Jag kommer iallafall och hälsar på!

Gick på stan en stund innan jag tog tåget hem idag. Det blev en kjol från Monki, underkläder & hårfärg från H&M & en vitrödrandig lite större t-shirt från gina tricot, mums på det.

Min fredagkväll har förövrigt sugit, dåligt humör, sur mamma & inget att göra..
Aja, i morgon är det i alla fall fest som gäller, och det ska bli jättekul!
Ha en bra helg,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0