ont i fossingen

Dagen började med badminton, det var helt okej. Sen kollade vi på Romeo + Julia, den hade varit bättre om de pratade lite normalare. Det är ju knappt man förstår vad de snackar om. Sen var det matte. Bobby idiotförklarade mig 178 ggr för att jag verkligen inte fattade de där jävla ekvationerna. Suckade & skrev osv. Sa att han skulle ringa mina föräldrar och säga att jag skulle ha hjälp med honom i matte efter lektionerna och sånt. Fan, han var galen typ. Tillslut fattade jag & då berömde han iaf mig lite. Hoppas på att det inte blir någon jävla hjälpmatte, för det orkar jag inte med.

Sen var det lunch & efter det samhäll. Vi satt bara och lyssnade lite halvt. En stund senare tog jag tåget till Kalmar. Gick upp på stan och tog ut pengar. Kom på att det var torsdag & att lilla Anisa jobbar på torsdagar, så tog en snabbis in på hm & hälsade på lite folk, sen hittade jag henne. Jätteglad att se henne igen. Så söt bland barnkläderna, haha:)

Sen blev det bussen till sjukhuset & frysa min vårta. usch! Skitont, kan knappt gå. Hoppas den blir bra nu! (Jag är äcklig, jag vet.) Jag var glad att jag hann med tåget hem också, annars hade jag fått vänta en timme till.

När jag kom hem blev det att äta massa pizza, mums! Annars har jag inte gjort något speciellt. Klippte Christian lite nyss, så jag får lite cash, det är alltid bra att ha :)

Nu är jag sugen på oboy, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0