måååndag

Usch, orkade knappt gå upp idag. Men dagen blev iaf riktigt chill, tur det!
Började med historia, maaange hade inte damp på oss idag iaf. Sen blev det musik. Jag, Lisa, Johanna & Hanna ska göra en dans tillsammans. Idag orkade vi inte, så vi satt ute & solade ist. Det börjar minsann bli lite varmt!

Sen var det lunch, och efter det blev det biologi. Som vanligt orkade inte jag & Johanna koncentrera oss, så vi dampade inte alls sönder!

Lisa, jag, Ville, Fredde & Anton var inte alls feta & gick till Victoria sen.. Det blev en pommestallrik för min del.
Sen gick vi till fenix & köpte varsen biskvi.. omg.

Efter det har min dag varit skitseg.



T-shirt : Gina
Jeans : H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0