lisa&erikakväll

Igår åkte jag & Lisa till Erika som sagt. Väl där var hon inte hemma(?) haha. Men hon kom sen efter typ en kvart ;)
Vi bestämde oss ganska snabbt för att cykla till Victoria och äta pizza (kan jag aldrig sluta? nej)
JAG skjutsade båda två, och det var jävligt jobbigt! Jag & Lisa delade iaf på varsen Roger special, godaste.
Lisa & jag upptäckte dessutom att äckligaste gubben har börjat jobba på Victoria, nooooo!:(

När vi hade ätit färdigt skulle vi cykla hem, Lisa skulle skjutsa.. det gick inte överdrivet bra om man säger så, så Reis var snäll och skjutsade hem oss:)

När vi kom hem började vi äta massa godis osv & kolla på tv, jättemysigt. Senare blev det massa wii och mycket skratt!
Sen somnade vi väl vid halv fem eller något, haha.
Väldigt trevlig kväll måste jag säga!


Här får ni en bild på mig & Lisa när vi praoade på Victoria, mycket roligt hade vi den veckan!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0