friday night

Hej, jag är så sjukt uttråkad. Det är fredagskväll & jag är uttråkad? illa..
Har sån lust att hitta på något helt sjukt kul, vet inte riktigt vad bara!

Dagen började iaf med stress, för jag kom på att jag skulle hinna med bussen vid halv åtta,
eftersom jag inte orkade gå i snön enda upp till bussen!
Väl i skolan var det nationella i engelska, kill me! Jag kommer faila stort på läsförståelsen,
men på hör kändes det rätt bra? det här är helkonstigt, brukar ha svårt för hör, men lite lättare för läs.
Aja, får väl se hur det blir med det.

Efter det har dagen varit helchill nästan. Jag & Lisa hade pannkakstävling, 8 var fick vi i oss, sen tröttnade vi på att spricka, höhö. Det var iaf gottt!
Bestämde mig iaf för att ha godisförbud tills sommaren? Får väl se hur det går med den saken,
men försöka kan man ju alltid, moha!

Efter skolan ringde jag iaf till banken om sommarjobb, upptaget.. :(
Sen ringde jag till prästen, men han var på konfirmationsläger, och det var jättedålig teckning, så jag skulle ringa lite senare. När jag väl gjorde det var mobilen avstängd, a good sign? hahha. aja, jag ger inte upp, någon gång måste han ju svara!

Just det, papprena har kommit nu,så idag fick jag köra på vägen för första gången! Hahah, det gick sådär om man säger så.. Känns som att jag var lite nervös, då jag fick flera motorstopp & en gång glömde jag blinka med bil bakom mig.. Aja, jag blir väl bättre! I morgon ska jag köra till Bowlinghallen, höhö, akta er!

Nehe, nu var det väl allt i guess.
Ha en bra fredagskväll, för det har inte jag. pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0