fittväder

Idag vaknade jag & var jättetrött, snoozade liten stund. Man var inte direkt piggare på att stiga upp när man såg snön ute.
Fan också! Det här suger så hårt. Kan det aldrig bli vår på riktigt?

I vilket fall var inte dagen så jätteseg idag. Samhäll hade vi knappt ngn eftersom projektorn inte ville funka & för att Daniel är bäst. Sen blev det engelska, fick G+ på nationella & det är jag nöjd med. I morgon har vi ju uppsatsen i engelska med, fanfanfan. JAG ORKAR INTE! Aja, engelskan idag var rätt chill.
Efter den var det en seg mattelektion. Vi började med jävla genrepet inför nationella & jag fattar inte typ.. Så satt & gjorde ungefär ingenting.

Lunch - fisk, potatis & kall sås. Min och Lisas favorit typ, haha! Inte bra, men gott var det.

Sen gick jag & Lisa till folkan, där var det bio: Flyga drake. Den var helt okej, så skönt att slippa skolan lite. Jag är så sjukt skoltrött. Efter filmen redovisade jag & Jenny vårat teknikarbete. Vi sög, men med Anders låga krav så tyckte han att det var bra, haha. Anders är tufff:)

Den här veckan suger. I morgon är det nationella - uppsats i engelska, på torsdag samhällsprov (eftersom jag var borta när de andra hade prov), & på fredag har vi skitsvårt grammatikprov i tyska. Kill me..

Efter skolan körde jag till Emmaboda o så, det var ruuligt.
Nu sitter jag här & gör absolut ingenting, förutom lyssnar på deppig musik.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Varför lyssnar du på deppig musik? pusspuss älskar dig <3

2009-03-25 @ 09:56:47
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0