12 mars 2009

HEEEEY GEEKS!
Lisa påminde mig att min blogg är tråkig & att hon snart slutar läsa, jag vet, jag suger på att uppdatera!
Igår åkte jag iaf tåget in till Kalmar direkt efter skolan, Molle & Michelle mötte mig, sen gick vi till Jenny/Kagg
& tränade dans, jätteroligt verkligen! Mamma hämtade mig vid stationen, vi köpte godis, mums! Great, jag som skulle banta..  Ajaa, jag suger, det är bara att inse!

Igår kom även jag och mamma överens om att jag skulle skita i skolan idag, haha. Riktigt skönt att få sova lite längre o så! När jag vaknade så hjälpte jag minsann mammsen att städa lite, sen blev det att duscha & fixa sig lite.
Vi åkte in till Kalmar vid 1-tiden. Vi skulle frysa min vårta, jag vet, F-F-FREEEEESH! men så äre iaf. Det gjorde jävligt ont.
Den känslokalla kärringen bara skärde mig i foten som fan, & jag dog typ. Sen kom det där superkalla på den med:(
Aja, hoppas den går bort snart dåva. Ska in om två veckor igen, paaaain.
Efter det gick vi iaf på stan och kollade i massa affärer, jättemysigt. Köpte en vit klänning, så hoppas den är fin. Har inte testat den som den ska vara riktigt än, har inte orkat. Men det blir nog bra.

Nu borde jag egentligen städa, för mitt rum ser förjävligt ut & Molle ska komma till mig imorgon & sova här.
Vi ska hämta henne i emmaboda vid 4tiden tror jag det var. Det ska bli jättemysigt minsann!

På lördagen ska jag åka och bowla med min släkt, & sen kalas, fun! noooot.
Får se om det händer något sen på kvällen, hoppas!
Jag har planer på att åka till Nybro på söndag med, fårse hur det blir med den saken.

MEN VET NI? :D Måndag - Fredag är min prao på HM, längtar röven av mig! Kom och handlade osv!
Blir väl en massa träning den veckan med tror jag, vi måste iaf, för det är uppvisning snart, funfun!

Nehe, det här var nog allt, vad jag kommmer på just nu. Blev ju endel ändå.
Haaaaare

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dig sötnos :(

2009-03-12 @ 21:58:41
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0