skolavslutningsbilderna

Nu så har jag fört över alla bilderna, och det var en del!
Jag tror jag tar & börjar med att lägga in skolavslutningsbilderna.


jag & Lisa hängde med hem till Sara & fixade oss lite där.


Lisa posar också lite. Fick typ ingen bild på Sara, förutom de jag ser förjävlig ut på!


Sen kom Jullan & hon var snygg!


Jenny, Malin & Ebba


Thomas & Melinda


Toffen, Johan, Filip & Hampus


VIlle & Abbe


I'm gonna miss you so much.


Lilla Sebbe, Filippa, Lisa, Julia, Sara & Mattias


Henke, Abbe & Ville. Här blev det jättegod mat tillsammans med 9e.


Tommy delade ut våra betyg & bjöd på glass.


Jag kommer sakna 9e

& alla andra...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Söt du är baby!

2009-06-15 @ 13:44:55
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0