lisa&jullan + cabaréträning

Kvällen hos Jullan var rolig igår även att töntsara stack hem och kollade på fotboll!
Vi kollade på lite filmer, och tv:n.
Lisa: Vi kollar på I am a legend.
Lisa: Hörrni, vad händer, vad händer? (Håller för ögonen med en kudde under hela filmen)
Hon är go, den tjejen. Dessutom åt vi ostchips, hehehe. De var jättegoda.
Blev mycket roligt snack och sånt, det gillas.
Vid typ 2-3 gick jag och Lisa hem till morfar & Inger.
Lisa och jag dampade ju då ett tag om man säger så, men der var fett kul!
Har inte skrattat så mycket på länge.
Däremot var det ju inte lika kul att stiga upp vid 10 idag.. Men det fick vi ta.

Cabaréträningen var rätt rolig faktiskt och jag hoppas den blir bra.
Förresten, det här möttes Lisa och jag av idag.. Vilken kille! haha.

Men ha en bra söndagskväll nu liksom. pusshej!

Kommentarer
Postat av: julia

det måste göras om tycker jag allt! :)<3

2009-06-07 @ 20:11:38
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHHAHAh jag & fecce skrattade s vi dog åt honom! haha så jävla ful :*

2009-06-07 @ 20:47:43
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/
Postat av: sara

tönt kan du så mycket vara själv ronja :)

2009-06-08 @ 19:42:41
Postat av: Anonym

vart har du köpt de där jeanstightsen?

2009-06-12 @ 10:20:15
Postat av: ronja

På vila i Kalmar.:)

2009-06-13 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0