avslutningsfesten

& sist, men inte minst så kommer festbilderna!


Lisa, Julia & Madde kom lite tidigare till mig, och här blev det fix.


Sen ramlade folket in.


My litttle brother, filip, dennis, pavic & Hansson


hehe


Filip, Linus, Lisa & Julia


Milla, Dennis, Pavic & Filip


Johanna, Felicia & Julia


Julia, Lisa, jag


Fillle


Pavic


Madde & jag


Fecce& Linus


Massa folk


jag & Sara


Jenny& Lisa


Pavic & Måns


Filippa & Jenny


Julia, Fecce & Passe


Sara & Milla


haha inte så snygg bild, men man får väl bjuda! Jag & Pavic


Anton & Henke


Fanny, Robin & Anton


Julia


Amanda, Hanna & Karolina


Aw, jag gillar bilden & Jullan!

Nu blire inga fler bilder.
Tack för den här kvällen och de här tre åren! I love you all!<3

Kommentarer
Postat av: julia

hihi, jag tycker om dig<3

2009-06-14 @ 14:10:27
URL: http://jjuliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0