marabou -sommar

Men tjena. Nästan direkt efter jag cyklade började det fan hagla!  Det var ju inte så jäkla skönt när jag hade ca 9 km kvar kan jag ju säga.. En aning kallt var det. Stackars mig!

Idag tränade vi lite på cabaren, det var faktiskt skitkul! Jag tror det blir riktigt bra.
När skolan var slut regnade det igen.. Jag & Lisa körde till affären och köpte den nya
Marabou - sommar. Den var god, men inte den godaste maraboun heller.
Hemma hos Lisa blev det mat, godis, och film. Jättetrevligt, och vid 9-tiden åkte jag hem.
Så idag har jag cyklat två mil (y) men däremot ätit godis, så det jämnar väl ut sig i guess.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad innehåller den maraboun för smak då? :) love love

2009-06-04 @ 12:14:44
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: Sandra

jo det var faktiskt kul :p <3

2009-06-04 @ 19:08:03
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0