hot n' cold

cold

- Någon av våra hundjävlar har bitit sönder min bikini som jag
glömde ute igår.. Hatar dem.

- Har man chillkvällar vräker man i sig en massa onyttigheter.
Det har varit en del chillkvällar på sistone..

- Jag är en blekfis, eftersom jag jobbat så mycket. Det innebär att
alla mina kompisar har en snyggare bränna än mig,
vilket är badbad.

- Jag är sjukt festsugen, men vad jag vet är det inte fest på ett tag..
Ni kan ju alltid ringa mig om det blir något, hehehe.


hot

- Man får väl nästan börja med värmen va? Så sjukt skönt är det!
Hoppas man blir en aning mörkare i hyn med..

- Jag säger bara jordgubbar! Finns det något godare än jordgubbar, socker & grädde?
Nej, tänkte väl det.

- Imorgon är jag 2000 kr rikare, det kan behövas, eftersom jag just nu äger ca 200 kr..
Aja, det innebär shopping i alla fall!

- Om nu en fest skulle inträffa snart har jag både dricka & kläder tillhands, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0