mysdag

Sorrrry, hann inte blogga igår..
Direkt när jag vaknade åkte jag
& hämtade upp Lisa, så stack vi till Loa.
Efter ett tag kom Julia & Sara & tillsist Linus.
Blev inget bad för min del & det var ganska molnigt.
Sara & Linus skulle hem och äta,
så vi andra bestämde oss för att beställa mat
från Linden. muuuuums!

Efter att ha sovit & fixat oss åkte jag & Lisa
till Runes för att tanka. Sedelautomaten funkade inte,
så jag tryckte i mitt kort. Vi fattade ingenting & det
kom bara mer och mer. Undrar om Lisa har
tömt mitt kort nu.. För det verkade som att jag visst hade
mer än 35 kr på det.. Hoppas det inte var för mycket, hehe.

Vi drog vidare till affären till slut. Det blev en Ben & Jerry's
för mig, hehe. Sjukt god. Tillslut var vi även framme Hos Erika.
Där var vi några tjejer, som bara chillade, åt taccos, ostågar osv.
Väldigt mysig kväll måste jag säga. Vi hade tänkt ta ett nattdopp (näck)
i Loa, men vi var inte särskilt taggade på det sen. Jobbigt ju, hehe.
Får bli en annan kväll!

Vad händer i veckan? På lördag är det i alla fall Party!


Haha, man kan ju undra vad Jullan håller på med!


Det blev lite snygga bilder, hehe.


Linkan fick jobba hårt på hemvägen, moha


Vi gillar mat tror jag. Särskilt onyttig sådan.


Hahah, hittade inte likadana strumpor.. & så blev det samma kläder
som innan, för pallade inte åka hem. Men vem bryr sig..


Min Lisa är bäst.


love


Linnea, Ebba & Lisan


Annie & Erika


5/5 rostmackor som vissa skulle sagt!


aw, gullisar!


Lisafisa & jag!


& så en sista bild från en mysig dag, tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0