festivaldags!

Nu är Ronja taggad inför Rassle! 

Jag håller just nu på att packa, ska visa vad som får följa med.


Enkla, men helt okej snygga kläder. På en festival går det ju inte att
vara superuppklädd!
Tröjan & shortsen är i alla fall från gina & underkläderna från Ullared.


Somrig outfit! Genom att vika ner överdelen på mitt blommiga linne
blir det en söt kjol!
Skorna & tublinnet är från hm, skärpet från Monki, väskan New yorker
& blommiga linnet Vero Moda. Den Axelbandslösa bh:n är från Lindex
& de söta trosorna från hm.


En annan väldigt enkel outfit. Slängde med jeansleggings ifall det skulle
vara väldigt kallt. Mycket rött.
Shortsen har jag gjort av mammas gamla jeans, jeansleggings från Vila,
underkläder & röd väska från hm. Skorna är från Esprit & t-shirten från gina.


Underkläderna & shortsen är från hm. Dock har jag slitet shortsen lite själv.
Den oversizade skjortan är från gina, precis som det svarta baslinnet.
Skorna är köpta i Polen.


Till det här tänkte jag använda mitt vita tublinne. Skärpet köpte jag på Bik Bok,
kjolen är från gina & skorna från Deichmann. Till det tar jag bara ett par vanliga
svarta tights.


Hehe, myskläder måste man ha för baksmällan varje dag.
Stor uclatröja från Bik Bok, mjukisbyxor Adidas (kommer inte ihåg affär),
trosor MQ & Ullared, svart stickad kofta från hm.


Haha lite till mys! Avslutningströjan & fotbollsstrumpor.


Skinnjackan beställd från Halens får också följa med!


Det kan bli fint väder, okej? Jag ska i alla fall vara på den säkra sidan
& ta med min bikini från Team sportia & solglasögonen från New yorker.


Man får inte glömma alla grejer till håret & sminket! Hur skulle man då se ut?


Jaha, idag har jag väl lyckats få min mens också, lagom till festivalen.
Den lyckas ALLTID komma så jävla olämpligt. Nu är jag sur..
Annars blir det lite krämer & parfymer osv som får följa med i väskan.


Nagellack & smycken är ett måste! Accesoarer kan ju lyfta en hel
outfit, aight?


Sist men inte minst är allt det här nödvändigt!

Allt det här ska lämnas hemma hos morfar & Inger. (Har deras hus för mig själv hela helgen sen, troligtvis hehe!)
Sen blir det en tripp in till Kalmar och så.

Är inte säker på att jag kommer uppdatera i helgen. Det återstår att se.
Men om inte får ni ha en jättebra helg, för det kommer i alla fall jag att ha!
/ronja

Kommentarer
Postat av: SANNA

sjukt snygga saker, älskar skinnjackan!

2009-07-29 @ 14:37:09
URL: http://miniplace.blogg.se/
Postat av: SANNA

sv: åh va gullig du är! :) <3



jag bor lite utanför kalmar! ;)

2009-07-29 @ 15:21:10
URL: http://miniplace.blogg.se/
Postat av: felicia östman

Va med och tävla om att bli veckans blogg! Klicka bara på länken neadanför så kommer du till sidan.

Kram! :)

http://feliciaostman.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

2009-07-29 @ 16:36:16
URL: http://feliciaostman.blogg.se/
Postat av: Anonym

åt p-piller om du vill slippa mensen

2009-07-31 @ 11:21:40
Postat av: Anonym

ffyan att du orkar... snaaark

2009-11-08 @ 02:07:58
Postat av: ronja

fast du gillar antagligen min blogg om du läser ett halvår tillbaka;)

2009-11-08 @ 13:50:47
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0