oskars place x2



Ikväll har jag varit hemma hos Ospon & kollat på den här filmen.
Väldigt bra var den. (Godiset var också rätt bra)

Oskar: Jag vill inte äta upp allt ditt godis.
Jag: Ge dig, jag har en påse till.
Oskar: Men du brukar inte nöja dig med en påse..

Juste, en smart sak jag sa.. "Det där liknar ju Brad Pitt!" (Det var Brad Pitt också,
men vi hade inte kommit så långt i filmen & han spelade en gammal gubbe.)
Det tyckte Oskar var mindre smart..



Förresten, fotbollen gick bra för killarna. De vann med 3-0 & de var så duktiga så!
De ska vi vara stolta över ju,hehe.
En lite rolig grej var när Filip sprang in i linjedomarens flagga. Då skrattade vi i
soffan..

Trevligt att träffa några Emmabodabor dessutom, det var mys.
& nu ska jag snart sova, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0