ölandddd

Godmorgon gott folk.
Har nog sovit 10 timmar i natt, så jävla skönt.
Vaknade upp själv, tog en macka &
efter det var jag faktiskt snäll & diskade.
När farfar kom in med hunden & såg detta
blev han väldigt förvånad, haha.

Jag börjar tro att farfar är träningsnarkoman.
Varje morgon är det samma visa.
- Rullar fram den där matten, sätter på
sin holländska musik & gör sina övningar
i kalsongera. När han är färdig med dem
går han till motionscyklen & kör ett pass
man knappt själv skulle orka.
Han har dessutom utmanat mig på 100 meter.
Vågar jag ta risken att förlora mot min egna farfar?
(Som är pensionär)

Nu ska jag nog i alla fall ta & borsta tändena,
sätta upp håret & gå ut & gå en runda.
Det är så skönt att vara ute & gå.
Särskilt här på Öland. Dessutom finns
det inte mycket annat att göra här.

Sandra kanske inte kommer idag som planerat,
hon hade tydligen möte. Jag som hade sett fram emot det.
Det är bara att hålla tummarna på att hon slipper.

pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kom och hälsade på :)

2009-07-10 @ 17:36:29
URL: http://ardnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0